fbpx

Krótki trening dla kobiet w ciąży

Wykonaj 4 ćwiczenia jedno po drugim, nie zapominając o relaksacji pomiędzy seriami. Całość powtórz 3 razy ???

Krótki trening dla kobiet w ciąży!

Wykonaj 4 ćwiczenia jedno po drugim, nie zapominając o relaksacji pomiędzy seriami. Całość powtórz 3 razy.

Czy ćwiczyć w ciąży⁉️

Ćwiczyć  ale z głową i bez szaleństw, a najlepiej pod okiem fizjoterapeuty, z którym warto dobrać odpowiedni zestaw ćwiczeń dla siebie.

Każda z nas jest inna i każda ciąża przebiega inaczej?

  • Każda aktywność fizyczna w ciąży powinna być dobrana indywidualnie przez doświadczonego trenera lub fizjoterapeutę.
  • Przed rozpoczęciem ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem prowadzącym ciąże czy nie ma żadnych przeciwskazań.
  • Jeżeli podczas któregokolwiek ćwiczenia będziesz czuła dyskomfort pomiń ćwiczenie lub przejdź do relaksacji pokazanej na końcowej części filmiku

 

 

Skontaktuj się z nami

Centrum treningu i fizjoterapii

Ul. Księcia Józefa 54a

30-206 Kraków

+48 531 055 966

kontakt@arskrakow.pl